Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ
piątek 18.10.19

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
Śląski Rap 2004

Kaliber 44/Abra dAb + Pokahontaz + Czarne Złoto + Moral/Gano

Katowice, Mega Club, 10 i 11.11.2004 [zdjęcia: Aga Psiuk]












KOMENTARZE:

2008-04-21 21:10
KALIBER ROxxxxxxxxxxxx
Chlorek1234

2007-07-20 23:43
dla tych kumatych czajacych klimaty (...)nic więcej
dusza

2007-04-30 11:06
Co prawda Magika nie ma z nami już od lat,jednak ten zespół nadal wymiata.
Moniśka

2007-03-20 19:34
Eloo Molesta Fenomen Prsoto uliczny rap rulez a psycho rap Paktofonika i Kaliber 44 rulez Taka jest różnica Najfajniejszy dla mnie kawałek z płyty daba to "Rap to nie zabawa już" polecam Joka fajnie nawija Też jest dobre "Masz albo myślisz o nich" Wkręcają słuchaczowi zajebistą jazde w tym kawałku też polecam
Ejo

2007-03-06 21:50
heh pierwsz MOLESTA jest najlepsz pozdro dla pierwszej MOLESTY We can go to the park after dark,joint smoke that tumbleweed.{*_*}hehe
skun

2006-08-31 11:21
Właśnie tak się to robi na południu
hans

2006-06-12 13:45
no paktofonika jest najlepsza pozdroo;D
HuDy tHc

2006-05-18 12:31
Uwarzam że kaliber powinien wydać nowa płyte
Bolo

2006-05-16 16:56
zapraszam na www.podziemnyrap.prv.pl
JBL

2006-04-10 17:17
Czesc, jestem Piotrek ze slonska, i to jez tysz dobrze tak... uwatzam ze paktofonika majom fajne texty... narazie
Pio

2006-03-07 20:19
joka jest bogiem
mst

2006-01-28 20:26
wojtek kocham cie
_clara_

2005-12-24 21:40
ja tylko czekam az rahim zaszczyci Wrocław swoim występem
pet3r

2004-12-11 03:04
Kaliber byl, jest i zawsze bedzie zajebisty!Po prostu amerykanskie jedzenie tak (nie)sluzy
kuzyn bin ladena

2004-12-07 17:12
najlepszy zespól to kasta!!!!!!!!!! ej ostatnio słyszłem czrne złoto daje rade ale nie moge znależć ich utworków w necie


2004-12-03 00:00
odpierdolcie sie od nich!nieznacie sie na prawdziwym hh pfk obecnie pkhz i k-44 to dwa najlepsze sqady hh.RAHIM chyle czola dla mnie jestes najlepszy POZDRO PS.mieszkam niedaleko torunia jak mozecie i chcecie zrobcie tam koncert bardzo zalezy mi by byc na waszym koncercie pokoj z wami chlopacy a wszczegolnosci dla Ś.P MAGIKA
Karola z Rypina

2004-11-27 21:42
Mega Club jest taki brzydki, ze nawet Aga pstryka tam brzydkie zdjecia
brat bin ladena

2004-11-27 21:35
czy ten spasiony w murzynskim ubranku o rozmiarach XXXL to Joka??? Gdzie jest Joka???
bin laden

2004-11-24 20:32
slaski rap rulez!!!!!
nik


SKOMENTUJ:
imię/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz się:
wpisz poniżej dzień tygodnia zaczynający się na literę s:
teksty
PAULINA PLIZGA: Od wodzisławskiego hasioka po paryskie trash couture
Tworzyła recyclart, zanim to było modne, choć nie chce definiować swoich projektów przez pryzmat trendów. Kiedy w... >>>

BARTOSZ PILAWSKI: Granice nie istnieją
W 2017 roku pokazał swoją pierwszą kolekcję. Dziś projektant i założyciel marki Pilawski ma za sobą prezentację w... >>>
komentarze: 1

JERZY JAN POŁOŃSKI: Nie pytaj mnie o cyrk
Obejmujący we wrześniu scenę Teatru Miejskiego w Gliwicach Jerzy Jan Połoński znany jest z tego, że nieignorującym... >>>

BARBARA RUPIK: Malarstwo zaklęte w filmie
Spośród ok. 2 tys. zgłoszeń prezentujących dorobek 366 szkół filmowych z całego świata do tegorocznego konkursu... >>>

ŚLĄSCY FREEGANIE: Nie konsumują życia. Żyją je.
Ile jedzenia wyrzucamy? Ile niepotrzebnych rzeczy kupujemy? Najpierw cyfry, które przemawiają do wyobraźni: wyprod... >>>
komentarze: 1

ANIA SUNDSTROM: Niepoważne instrumenty, poważne tematy
Ania Sundstrom w rodzinnym Bytomiu pojawia się rzadko, bo czas dzieli między muzykologiczne konferencje na całym świ... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Upper Festival 2019
5.09.2019
Fest Festival 2019
26.08.2019
Off Festival 2019
9.08.2019
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2019
27.06.2019
Off Festival 2018
10.08.2018
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2019, wszystkie prawa zastrzeżone