Serwis Ultramaryna używa plików cookies. Odwiedzając nasze strony akceptujesz otrzymywanie cookies (ciasteczek). Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w swojej przeglądarce.

ZAMKNIJ

Ultramaryna | O.S.T.R.
środa 13.12.17

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
O.S.T.R.

Katowice, Mega Club, 11 lutego 2005








KOMENTARZE:

2015-11-01 15:34
Siemanko. Potrzebuje skontaktować sie z O.S.T.R ale nie mogę znaleść nigdzie kontaktu.Najlepiej adres e-mail.jeslk mi sie to uda to napewno o tym usłyszycie. ;) Z Fartem!!!!
Dreeees1982

2013-10-10 18:23
Witam, zaczynam gromadzić informację.. nie wiem czy Pan Adam to przeczyta ale szukam kontaktu ażeby nie oszaleć:) Chyba będzie wiedział o co chodzi.. RW odłamek:) obserwatorka:D córa nie wiem jak się nazwać by nie było źle.
ZbieramZnaczki

2012-08-18 03:46
Witam wszystkich !! ma ktoś e-mail do O,S,T,R ??
GGGG

2011-01-07 16:43
Jak znacie e-mail ostrego to piszcie tylkoostry@interia.pl z góry dziękuje :D
Patrycja

2010-12-03 00:25
smierdzi
ostr

2010-09-10 21:53
Adam Ostrowski to wg mnie człowiek wszechstronnie utalentowany żaden raper nie dorasta mu do stóp O.S.T.R jeste bogiem dla mnie aby go spotkać zrobiłbym bym wszystko wymiatasz ostry!!!! zajebiście bylo by gdybym mial szans go spotkać mam dopiero 15 ale moze mi sie spełni kiedys to marzenie!! ostry rządzisz pozdro z poznania!!!!!
michał

2010-08-23 22:55
On jest chyba najlepszym człowiekiem jakiego Polska i nie Polska tylko zna:D
szajka

2010-07-07 00:11
Przed wczoraj byłam na o.s.t.r koncercie w Drawnie Była to najlepsza rzecz jaka mnie dotychczas spotkała. Ostry wie co robi, jakie ma cele i do czego w życiu dąży. Wie co to znaczy prawdziwa rodzina i starał się to każdemu przekazać na koncercie. Niesamowicie rozbujał publikę i pokazał jak się bawi Polska młodzież na koncertach. Jest zajebisty, co tu więcej gadać.
Olka

2010-05-15 01:09
ludzie sluchejcie chce zorganizowac w swoim miescie koncert WWO wienio@pele(person}o.s.t.r. Pezet szacunek dla nich bylem nie jeden raz na ich koncercie i wymiotka totalna!szukam kontaktu jezeli ktokolwiek jest w stanie mi pomoc prose o kontakt na adres mail czapla195@wp.pl pozdrawiam
tomek

2010-04-29 01:39
P.S. pozdrawia caly jarosławski underground
edek1832

2010-04-29 01:37
pierwsza sprawa: hip-hop to kultura, rap to muzyka, bo doczytalem sie wczesniej kilku bledow tego typu. a poza tym popieram wasze zdanie, ze ostry jest zajebisty, od dawna sie wybieram na jego koncert i bylem w sumie tylko raz i gadalem z nim i sie przekonalem ze to jast naprawde zyczliwy, miły spokojny człowiek, w pzeciwienstwie to peji, ktory sie zeszmacil i sprzedal.wracajac do ostrego polecam wszystkim jego muzyke, zwlaszcza starsze plyty np. "jazz w wolnych chwilach", czy "jazzurekcja". rewelacyjna pomyslowosc i przekaz. sam staram sie na nim wzorowac przy nagrywkach... pozdrawiam wszystkich wielbicieli Adama i jego samego, jesli to kiedys przeczyta :)
edek1832

2010-04-20 19:20
orientuje sie ktos czy Adama można wynająć na urodziny ??? szukam po całym internecie i nigdzie nie ma takiej informacji a zależy mi bardzo;)
;)

2010-03-27 01:56
czesc Adam. chcialbym zebys przeczytal tego maila. chcialbym zaczac ze jestem Twoim wielkim fanem. Mieszkam w Krakowie, bylet na Twoj dzisiejszy koncert kupilem miesiac temu (dzisiaj jest 23.03. 2010) niestety przed wejsciem do klubu "studio" łysy bramkarz przeszukujac mnie wyczu dłońmi papierosy, wyciagnal mi paczke z kieszeni i znalazł z jointa... nastepnie zostalem "niegrzecznie" wyrzucony z klubu... prubujac rozmawiac z ochroniarzem zostałem "zastraszany" policja... wiec niestety nie moglem zjawic sę na Twoim koncercie... bylbym wdziecznu gdybym otrzymal informacje na temat Twoich koncertow w okolicach krakowa. jestes najlepszy, pozdrowienia z krakowa.
pimpur

2010-03-06 11:28
Allylaaaaa klepie o biedzie ale śpi na kasie...mówi że reprezentuje biedę(ale ma na koncie hajsu ale na swoja potrzebę) ...on mnie śmieszy...każdy jego skit leci kur*a,kur*a itd taaa skity nie warte słuchania...nie powiem walić peje chociaż go nienawidzę bo mam do niego jakiś tam szacunek ...Adam ma wszystkie kawałki spoko...i ziomkiem też jest spoko...ŁDZ Adaś XD PFY !!!!!!!!!!
Haem

2009-11-30 11:11
e ludziska jestem matką nastolatka i powiem tak on słucha ostrego :) i zaraził mnie tym :) załatwiłam bilety na koncert i syn powiedział mamo jesteś wielka ma 14 lat i słucha tej muzyki a ja staram się byzć tolerancyjna więc ludziska nie krytykujcie kogoś za to co robi jeśli robi to super i w pozytywny sposób :) naprawdę warto posłuchać kawałków ostrego bo są zajebiste i tyle jedni słuchają rapu inni dody :) ale grunt to tolerancja dla innych ludzi :) wyluzować czasem trzeba w życiu pozdro ludziska:)
maja

2009-11-22 23:58
ku.wa prosze o kontakt z OSTR jesli jest ktos odpowiedzialny i madry by podac jego emaila albo gg skypa obojetne co ku.wa komorke obojetne tylko nie adres zamieszkania :) to ku.wa niech poda .. jesli ktos wie co to Marsz wolnych konopii .. to niech sie domysli ze ja jestem tam ;] i musze sie z nim skontaktowac co do edycji 2011 ;] bo 2010 jest zajeta juz ;] wiec ku.wa niech ktos poda ten j.bany kontakt jakis !!!!! ;] moj mail karolsiedl@wp.pl gg 8003892 skype KarolekxD (ten z wawy :) ) pisalem na myspace ale to nie on go prowadzi .. madafaka ku.wa sraka !;];/
KarolekxD

2009-10-22 05:25
macie nasrane w głowach jak nie wiem co :) ja tam znam adres ale nie powiem bo macie pojebane pomysły jak mu tylko przytruc zycie wezcie lepiej siadzcie wygodnie przed tv i odpalcie zapasy
ant

2009-08-25 14:21
o jaaa... każdy stara się przebić kolejną osobę tym która lepiej zna Adama Ostrowskiego :) Może w porównaniu do Was g*wno o nim wiem ale jedno wiem na pewno :D Śmieszą go takie rozmowy kto zna go lepiej a kto mniej, mówicie tak jakby wam zależało na ch*j wie jakich znajomościach a to chyba nie przystoi na jego "fanów" jeśli można was tak nazwać bo fanów to posiada gwiazda a on jest normalnym człowiekiem zajmującym się tym co kocha. Wk*rwiacie się nie wiem po co.. :) Częstuję buchem chcesz? xD
MAGNUM

2009-08-10 11:24
OSTRY na prezydenta!! i ch*j z wami:PP Byłam przed wczoraj na jego koncercie i nawet na piżamie mam jego podpisik:PP Cwele:P!!! !!!!OSTRY WYMIATA- NIE MA JEMU RÓWNYCH!!!! OSTRY jesteś całym moim życiem...
nisia92

2009-07-04 08:57
jest modry czy glupi?? nie warzne najwarzniejsze e robi muyke koszaca z nog i kropka
jokaMC

2009-03-05 19:42
e hamy peja to dziad a ostry i hg to spoko ziomki


2009-01-31 17:50
o.s.t.r jest moim najlepszym raperem nawet go nie znacie a p*********e a c**j wiecie o nim
mateo308

2008-07-26 19:31
jesli ktos ma to bardzo prosze o kontakt do Adama
mada

2008-07-26 19:26
Ostr ponad wszystko -- a piprzenie co poniktorych tutaj mnie dobija -.- poprostu zal i tyle... Cos wam powiem odnosnie tych wywiadow a tego co Adam nawija bo chyba chu**** macie zmontowany sluch gadacie brednie o ktorych mi sie nawet nie chce myslec... ten czlowiek jest Bogiem polskiego hip-hop'u przez duze "B" -.- kazdy ma do niego szacun bo na to zasluguje a Ci ktorzy temu przecza gowno wiedza na jego temat -.- i ch** im w dupe za to !!!!
dna

2008-04-06 21:39
Co wy tu jebi*cie ku*wa. Czemu opier*alacie Ostrego za to kim jest. Na nie tak dalekim koncercie na zakończenie powiedział, żeby ludzie nie prosili Go o autografy bo Go to nie jara jak Górniakową. Jest prostym człowiekiem z bloku który po prostu robi muzykę, bo jest muzykiem. Mam wielki szacunek co do Niego, słucham go od 7 lat, od pierwszej Jego płyty. Może ten szacunek narodził się też z tego, że również nazywam się Adam mimo iż nie Ostrowski. Może lubię go dlatego że Respektuje HIP HOP nie ważne jaki jest. OSTRY RÓB TO CO ROBISZ DALEJ A WY ELOKFENTNI PRZESTAŃCIE PO NIM JECHAĆ BO GO NIE ZNACIE POZDRO
Faem1 youtube.pl

2008-03-27 23:29
po raz debile jak mozecie oceniac kogos o kim nie macie pojecia bo widzicie go tylko na klipach itp? znamgo to jest nie glupi straszliwie serdeczny czlowiek ktory w 100% jest prawdziwy do tej panienki co gada o peji z calym szacunkiem ch* ci w du*e t*pa ku*wo jedziesz po kims bezpodstawnie a wiesz cos o adamie? zapewne tyle ile zrozumialas wiec zapewne niewiele zal mi tych wszystkich ktorzy nawineli jaki to ostry nie jest i to w obie strony mialem przyjemnosc z nim freestylowac i jakos nie byl az taki zaje*isty ale to juz wiedza ci ktorzy sie tym zajmuja z drugiej strony.. OSTR jest chu*owy? pokaz ze umiesz lepiej :D pozdro internetowe cio*y potrafiace tylko oceniac z gory i jechac po kims o kim sie nic nie wie :) i tylko byscie chcieli sciagac plyty z internetu :D:D:D a pomyslcie ze dzieki temu wkrotce ostrego nie bedzie bo po chu* robic plyte skoro i tak nikt jej nie kupi?:>
Free4All

2008-03-27 17:38
ten numer do ostra jest nie aktualny
U En Ce

2008-03-20 18:25
ludzie h.. o nim wiecie zreszta juz zostalo to napisane w przedpierwszym komentarzu ... jak ktos twierdzi ze on sam przeczy sobie w wywiadach i swojej muzyce prosze o przyklad bo nie uwierze ... nie macie pojecia cwe...luchy o czym on spiewa ,,pozdrowienia dla fra..jerow srodkowym palcem ""
ZIOMEKVANPIERWSZY

2008-02-05 16:25
aj kchcecie to piszcie do mnie to dam wam numer gg do ostrego 4870183. Odpisze na 100%
Yoogurt

2008-01-12 15:23
ludzie h*ja o nim wiecie, mieszkam obok niego od lat i znam go lepiej!
pamietam...

2007-12-15 23:15
Macie racje,Adam jest dobry w tym co robi.Szczególnie podoba mi sie jego przesłanie w tekstach.Jest chyba człowiekiem patrzącym na świat z moralnej perspektywy.Nie mam czasu na to aby zemścić sie na jego braku...Nie jestem w stanie poczuć uczucia tego smaku.Dlatego zabijam nudę Jego kawałkami a dobijam szczerymi bitami
shansy

2007-11-20 21:23
Benny piszesz o wykształceniu, a nie umiesz nawet przeliterować tego słowa...
cooler

2007-09-07 17:18
O.S.T.R. to jest dla mnie NAJLEPSZY raper jakiego kieydkolwiek slyszalem jego teksty tworza super kompozycje tez tworze swoje podklady hiphopowe POZDROO Adam dla Ciebie jestes zajebistym ziomkiem ... PS : ja chcialbym mu podeslac moje kawalki i spytac czy mu sie podobaja i mogl by powiedziec co jest w nich zle bo podoba mi sie ta muzyka ;)) pozdroo for All
FAN O.S.T.R. Elblag

2007-04-11 16:12
Siema I co załatwiliście ten adres e-mailowy do O.S.T.R.-a ?? Pozdro
bez

2007-04-11 16:09
Siema i co tam załatwiliście ten adres e-mailowy do O.S.T.R.-a??
bez

2007-04-08 16:23
ADAM POZDRAWIAM wyrazasz slowami to co krzyczy w nas wszystkich tylko nie potrafimy tego tego zebrtac do "kupy" i krzyknac tak glosno jak TY!!
Adi

2007-04-06 10:43
Hip hop to kultura a hip hop to muzyka...
JA

2007-04-02 20:46
Co wy tu pier*licie O>STR jest jedna z niewielu postaci z polskiej sceny hip-hopowej ktora moze sie nazywac muzykiem- bo jako jeden z bardzo nie wielu ma wykszaucenie muzyczne. Jego freestyle powala na nogi. A jezeli chodzi o peje- to jest osiedlowy dresio siejacy sie ze starych babc w beretach. ostr jest gosc
benny

2007-03-31 18:32
pff polowa z was co tu wypisuje w ogole nie ma pojecia o hip hopie i udajecie filozofow;/ buahaha OSTR sam mowi ze jest zwyklym czlowiekiem jak kazdy ze tak samomusi placic podatki , tak samo zyje a wy traktujecie go jak niewiadomo kogo. Zajebisty mc i w porzadku czlwoiek ale nie jarajcie sie tak ludzie:) pozdro dla Adama:) a wczoraj bylam na koncercie zajebista trasa koncertowa mmm
paulinka

2007-03-26 14:39
jestem ziomem tak jak o.s.t.r.
FanO.S.T.R

2007-03-13 14:50
czy ktoś ma do o.s.t.r-a kontakt mój adres rno47@o2.pl
rno47

2007-03-12 14:28
czy ktoś ma do o.s.t.r-erego kontakt mój adres- w pisz w Microsoft outlook nowy e-mail i do Natan Nowicki.
rno

2007-03-12 14:21
o.s.t.r to najlepszy ziomek na świecie-moze ma ktoś z was do niego kontakt !!!
Fan O.S.T.R

2007-02-27 19:18
walić tego Ostrego !!! parę dobrych kawałków nie czynią z niego Boga ! Posłuchaj PEJI jego każdy skit i każda nuta to jest coś :) to jest dopiero ktoś wychowany na biedzie ale nie którzy nie mogą znieść że człowiek może się wybić !!!
Allylaaaaa

2007-02-11 02:28
Boże!! Przecież Adam Ostrowski to najlepszy freestylowiec i raper!! Dla mnie od zawsze będzie THE BEST!! Mogłabym słuchać jego kawałków w nieskończoność!! I uczystniczyć w jego koncertach ile tylko się da!! JEST NAJLEPSZY!!!!!! Pozdro dla Adasia i wszystkich tych, którzy go kochają!!
Izolda

2007-01-08 09:26
Co wy k* pier*,w Przekroju mówił że pedałów nie należy bić pałą.Chodziło oto że nie ma tolerancji.Nie rozumiecie jego poglądów,przekazu,ma poukładane w głowie. Faktem jest to że jara dużo ale nie tyka alko.Prawdziwy Hip-Hop to O.S.T.R. Molesta.Szacunek zato że pracuje nad sobą nie sprzedając tyłka.
Beton

2007-01-05 20:53
musi być zajebisty ziom!!!
tomekk***

2006-12-21 20:20
OSTR spox zespoł wyjebiste maja piośniczki
weri

2006-12-06 08:19
szczerze????? ostry to najlepszy mc;)niema nikogo lepszego tak było jest i będzie!!!!!!
sikoreczka

2006-11-12 21:59
czy ma ktos numer gg lub nie wiem ulice na ktorej mieszka OSTRy bardzo mi zalezy, pisac na gg 1...0


2006-08-30 00:00
ostr to jednym słowem talent nad talenty jestem zaszczycony ze mieszkam w łdz
meqs

2006-08-25 01:46
wiecie moze gdzie mozna znalezc plyte ostr "tabasko" jak byscie mieli jakis link to dajcie mi link na erni-1991@o2.pl
erni

2006-08-24 00:51
//jedynie jaranie i zero twardych,ale też bez przesady,nie TYLKO jaranie!// znawca widze dziekujemy za wypowiedz myslenie typowego dyskotekowca feciarza
mecenas

2006-08-21 01:26
Koncert muzyki hip-hop „Rap fest” – II edycja 26 sierpnia Multimedia Inspire Gliwice - Plac Krakowski .. koncerty rozpoczną się od godz. 16.00 a zakończą o 22.00, gościnnie wystąpi PiH O.S.T.R oraz Tede
K 2;)

2006-08-21 01:24
O.S.T.R jest zajebisty ;d a ja ide na jego koncert za 5 dni !!!!!!!!!!!
K

2006-07-15 12:32
CO WY CHCIECIE OD oSTREGO? niE BOI SIĘ ZYWAZC SWOJEGO ZDANIA A TO CO O NIM MOWIA MA GLEBOKO GDZIEC I ROZBI SWOJE..
GuSiA

2006-06-29 20:03
Ostr.... hmmm dla mnie człowiek kompletny...napewno jego myślenie nie pasuje do otaczającej nas rzeczywistości... to co mnie przekonuje do niego w 200% to rewelacyjna muzyka.... a że pali.... heh... jak ktoś uważa że demoralizacja=OSTR niech nie słucha... dla mnie jest to bardzo w porzdku koleś... ma swoje zdanie... i jako jedyny w Polsce prezentuje HIP HOP... uchylam się przed tymi rewelacyjnymi bębnami...samplami WYPAS
żuro

2006-05-17 18:57
Ostry jest zajebisty. Co się wam nie podoba? Że nie ma tolerancji do pedałów tak jak większość? Że wspomniał o bogatych że płacą wysokie podatki? Jego muzyka jest zajebista, zresztą jak on sam. Zastanówcie się co wam się tak na prawdę w nim nie podoba, bo to co piszecie to są bzdury. takie jest moje zdanie
mc matt

2005-10-03 08:49
Ostr to zajebisty ziom! Kto go nie lubi jest debilem!!!!!!!!!
kmt

2005-09-16 09:36
O.S.T.R wymiata:P
Grysia

2005-08-13 00:23
Co wam odbija???? O.S.T.R to zajebiście spoko gośc ja niewiem co ey chcecie od niego....Pozdro O.S.T.R-Na zawsze dobra marka !!!
Paszkoś

2005-02-27 11:48
Poza tym Ostry chyba sie powoli spala.Bo za dużo się spala i to rzutuje potrem na jego artystyczne dokonania.Niby grzmi,że jedynie jaranie i zero twardych,ale też bez przesady,nie TYLKO jaranie!
g99

2005-02-25 13:00
Zgadzam się z nie-ostrym. O.S.T.R preferuje utopijne myslenie, jest nietolerancyjny w stosunku do gejów. Co mnnie nie interesowało tak bardzo, gdyby nie to, że ma opinie zajebistego hip-hopwca zangazowanego spolecznie, a jego wyznania w Przekroju, cos temu przecza. Czyzby wizerunek jaki sobie wytworzyl nie pokrywal sie z jego slowami w wywiadach? Koncert by o.k, ale bez reweli, moze ten zakapiasty klimat Mega tak dziala...
absurd

2005-02-25 05:56
Czlowiek, ktory uwaza sie za artyste zaangazowanego, stojacego po stronie tych, ktorym sie nie uklada w obecnej rzeczywistosci mowi, ze najwiekszym problemem jest w Polsce, to ze bogaci musza placic wysokie podatki. Nie interesuja go podatki, ktore uderzaja biednych po kieszeni, np. wysokie stawki Vat. Dla niego jest wazne, zeby bogaty placil mniej. Zapomina on prz tym, ze biedni tez placa wysokie stawki. Kolejna rzecz to frazesy, typu "gdybym byl premierem zrobil tak zeby wszystkie ministerstwa ze soba wspolpracowaly". Takze wiara w to, ze dopiero gdy dzieci wychowane na coca coli i mc donalds, dorosna to bedzie w Polsce normalnie, robi z ostrego, jakiegos neoliberalnego doktrynera, a nie zaangazowanego spolecznie artyste. Poza tym disowanie pedalow, to jest jak kopanie lezacego.
nie taki ostry

2005-02-24 09:32
Czytaliśmy....nie wypadł źle.Co ci nie pasuje?
jaman

2005-02-21 05:47
Czytaliscie wywiad z ostr-em w przekroju? Mialem go madrzejszego czlowieka.
nie taki ostry

2005-02-20 12:15
Ostre disy poszły...
hetakes


SKOMENTUJ:
imię/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz się:
wpisz poniżej jakie miasto jest stolicą Polski:
teksty
MACIEJ OBARA: Muzyka to nie bieg przez płotki
Pochodzi z Jeleniej Góry, ale to Katowice wykształciły go i dały mu przyjaźnie trwające do dziś. Stały się wrotami... >>>

MICHAŁ REJNER: Z bytomskiej ulicy na chicagowskie salony
Historia jak z amerykańskiego filmu. Nikomu nieznany malarz samouk otrzymuje propozycję wystawienia swoich obrazów w pre... >>>

JAKUB FOCHTMAN: Architekt od samochodów
Student architektury na Politechnice Śląskiej zdobywcą pierwszej nagrody w konkursie „Renault. Passion for Design... >>>

LARP: Czarodziejka? Gwiazda rocka? Możesz być każdym
Całe życie wierzyłaś w swój list z Hogwartu. Mimo setek dowodów na to, że świat opanowany jest przez mugoli, nigd... >>>

POGODNO: Zwariowany hałas i absurdalne zbitki słów
„Sokiści chcą miłości”, a świat potrzebuje takiej muzyki, jaką nagrali na ostatnim albumie artyści... >>>

MATYLDA SAŁAJEWSKA: Bez dychotomii, za to z masą wątpliwości
Wrażliwa, odważna, bezkompromisowa. Żyje w życiu i nie oddziela pracy od nie-pracy. Sztuka i byt są dla niej nier... >>>

NOTTOOEASY: Głos nowej generacji
Mają po 18 lat. I pomysł na swoją muzykę. Nottooeasy jest trzyosobową brygadą, specjalizującą się w nieoczywistyc... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Off Festival 2017
8.08.2017
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2017
7.07.2017
Gorillaz
20.06.2017
Colin Stetson
19.12.2016
Julia Marcell
21.11.2016
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2017, wszystkie prawa zastrzeżone